به وبلاگ تخصصی حقوقی احج خوش امدید.احج مخفف انجمن حقوقدانان جوان میباشد و معنای خاص دیگری ندارد وبلاگ احج به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده .با تشکر از بازدید شما وبلاگ تخصصی حقوقی احج
وبلاگ تخصصی حقوقی احج
اخبار و روزنامه و مقالات و دانلود نرم افزارهای حقوقی 
قالب وبلاگ
مدیر وبلاگ(محمد حاجی حسینی
اخرین نوشته های وبلاگ احج
سایتها و وبلاگهای حقوقی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ahaj و آدرس ahaj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نظر سنجی در مورد عملکرد وبلاگ
قرآن آنلاین




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
جام جم آنلاين: ماموران پليس فتا دو متهم را كه به صورت اينترنتي از حساب مشتريان پول برداشت مي‌كردند، بازداشت و در ادامه يك كلاهبردار اينترنتي و عامل انتشار تصاوير خصوصي دختران را نيز دستگير كردند.

به گزارش روز دوشنبه جام‌جم آنلاين به نقل از پايگاه پليس، سرهنگ‌ الله‌وردي، رئيس پليس فتاي خراسان شمالي در ارتباط با پرونده سرقت از حساب مشتري بانك گفت: در پي شكايت فردي مبني بر برداشت اينترنتي 200 ميليون ريال از حسابش، ماموران تحقيقات خود را آغاز كردند.

نتايج تحقيقات نشان داد مبلغ برداشت شده به حساب‌هاي ديگر واريز شده و سارق يا سارقان با  پول شاكي وكارت جعلي بانك از 2 طلا فروشي طلا خريده‌اند.

در تحقيق از شعبه بانك نيز معلوم شد  تمامي مدارك مربوط به افتتاح حساب از بانك به سرقت رفته كه با توجه به اين موضوع ماموران متوجه شدند اين سرقت با همكاري فردي از درون شعبه رخ داده است.

همچنين مشخص شد يكي از متهمان از طريق يكي از كافي‌نت‌هاي سطح شهر اقدام به برداشت موجودي از حساب شاكي كرده است. سرانجام ماموران در تحقيقات نهايي به 2 نفر از پرسنل بانك  ظنين شده و در بررسي سيستم‌هاي آنان متوجه شدند پيش از سرقت هر 2 نفر چند بار حساب شاكي را بررسي كرده‌اند.

با مشخص شدن اين موضوع بلافاصله 2 مظنون دستگير شده و به برداشت غيرقانوني از حساب مشتري بانك اعتراف كردند.

دستگيري عامل انتشار تصاوير خصوصي افراد

گزارش ديگري در اين ارتباط حاكي است، به دنبال شكايت فردي مبني بر انتشار تصاوير خصوصي‌اش در يكي از سايت‌هاي اجتماعي و ايجاد مزاحمت و هتك حرمت، ماموران تحقيقات خود را آغاز كردند و با شناسايي شماره‌هاي تماس فرد ايجادكننده صفحه اينترنتي، وي را دستگير كردند. متهم پس از مواجهه با دلايل پليسي به جرم خود اعتراف كرد.

دستگيري كلاهبردار اينترنتي

سرهنگ زارع‌پور، رييس پليس فتاي استان يزد نيز در ارتباط با دستگيري يك كلاهبردار اينترنتي گفت: با شكايت يكي از فروشندگان تجهيزات رايانه‌اي مبني بر اين‌كه شخصي ناشناس يك دستگاه لپ‌تاپ از فروشگاه وي خريده و مبلغ 8 ميليون ريال پول آن را به صورت اينترنتي به حسابش واريز كرده كه در ادامه مشخص شده اين واريز، برداشت غيرمجاز از حساب فرد ديگري بوده و با شكايت صاحب حساب، حساب بانكي فروشنده مسدود شده است، موضوع براي شناسايي متهم در دستور كار قرار گرفت.

كارشناسان پليس فتا با تحقيقات و بررسي فني و تخصصي متهم را شناسايي كردند و مشخص شد وي با طراحي سايتي اقدام به فروش اينترنتي كرده و با قراردادن صفحات مشابه‌سازي شده (فيشينگ) رمزهاي عابر بانك خريداران را سرقت مي‌كند. همچنين با استفاده از نرم‌افزارهاي تخصصي به اطلاعات مشتركين يكي از شركت‌هاي ارائه كننده خدمات اينترنتي در استان دسترسي پيدا كرده و اقدام به استفاده غيرمجاز از اشتراك آنان كرده است.



[ چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:, ] [ 19:36 ] [ محمد حاجی حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ احج (انجمن حقوقدانان جوان ) به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده و این وبلاگ طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند. با تشکر از انتخاب شما
موضوعات وب
لینک های مفید

سایت مجلس شورای اسلامی

امکانات وب
حق بالاتر از قانون است(ضرب المثل روسی

ابزار هدایت به بالای صفحه

با تشکر از بازدید شما. موفق باشید